dissabte, 10 d’agost del 2013

Sant Carles - Cala Mastella

Cala Mastella
La ruta núm 4 de la guia Ibiza, rutas de senderismo és curta i fàcil, si més no sobre el paper. Es tracta simplement de baixar a la Cala Mastella des de Sant Carles, i pujar per un altre camí. En total, el temps previst és de 2 hores i mitja. Hem sortit de Sant Carles i hem començat a caminar per una pista de terra fins arribar al punt clau on se separen els camins de pujada i baixada, al costat de les runes d'una antiga casa (païssa). Hem seguit per l'esquerra però no hem encertat el camí previst, ja que el camí que hem agafat ens ha portat en direcció est fins trobar la carretereta que porta a Cala Boix. Sort que portàvem el mapa en el nostre GPS i deprés de caminar un tram de carretera hem pogut agafar un altre camí a la dreta que ens ha portat directament a Cala Mastella. La cala estava deserta a aquestes hores del matí i ens ha semblat un lloc idíl·lic. Hem fet quatre fotos i hem agafat el camí de retorn. La tornada tampoc ha estat fàcil perquè unes obres han amagat el camí però finalment hem seguit una bona pista que ens ha retornat fins al costat de la païssa enrunada on hem retrobat el camí d'anada, que ens ha portat de tornada a Sant Carles. Hem acabat l'excursió amb un magnífic esmorzar en el bar Anita de Sant Carles, un lloc molt típic.